Ξέρουν οι πελάτες σας τι βερνίκι χρησιμοποιείτε ;

Posted · Add Comment

 

 

 

 

 

 

 

Πρόσφατα ήμουν μάρτυρας της συζήτησης μεταξύ μιας νοικοκυράς και ενός εσωτερικού διακοσμητή (ζωγράφος). Αυτό που με εξέπληξε σε αυτή την αλληλεπίδραση ήταν ο τρόπος με τον οποίο ο ζωγράφος δικαιολόγησε την προσφορά του για μια δουλειά, εξηγώντας ποια υλικά θα χρησιμοποιούσε και γιατί. Ήταν πολύ λεπτομερής στο πεδίο του, ονομάζοντας προϊόντα, μάρκες και παρέχοντας μια πολύ λεπτομερή περιγραφή του τρόπου που αντιμετωπίζει τους τοίχους του πελάτη του. Μετά από περίπου 20 λεπτά έχει πάρει τη δουλειά, καθώς η γυναίκα δεν ασχολήθηκε περισσότερο με την προσφορά. Παρόλο που δεν είναι πάντοτε εφικτό να σχεδιάζουμε παραλληλισμούς μεταξύ διαφορετικών θέσεων εργασίας, νομίζω ότι οι επαγγελματίες του αυτοκινήτου μπορούν να προβάλλουν τα παραπάνω σχετικά με τη δουλειά τους, ιδίως όσον αφορά τον τρόπο με τον οποίο δίνουν εκτιμήσεις στους πελάτες τους.

Η φανοποιεία οχημάτων είναι μια πολύπλοκη διαδικασία πολλαπλών σταδίων. Κάθε βήμα είναι σημαντικό, καθώς και τα υλικά που χρησιμοποιούνται κατά τη διάρκεια της διαδικασίας. Αν χρησιμοποιείτε ποιοτικά υλικά (και ελπίζω ότι το κάνετε), γιατί να μην παρέχετε στον πελάτη σας κάποιες βασικές πληροφορίες γι ‘αυτό. Θυμηθείτε, οι καταναλωτές στην εποχή της γρήγορης και δωρεάν ενημέρωσης, γνωρίζουν πολύ περισσότερο από ότι στην περίοδο πριν από το Διαδίκτυο. Πραγματικά θέλουν να γνωρίζουν λεπτομέρειες, ονόματα των προϊόντων και των σημάτων που θα χρησιμοποιήσετε στα πολύτιμα οχήματα τους. Μην εκπλαγείτε αν ο πελάτης έχει ήδη κάνει κάποια έρευνα και σας περιμένει από τη διασφάλιση της υψηλής ποιότητας επισκευής και των υλικών που χρησιμοποιούνται.

Εξηγώντας, μέσα στα λογικά όρια, πώς θα επισκευάσετε το αυτοκίνητο στην κατάσταση προ του ατυχήματος, είναι ο καλύτερος τρόπος να πωλήσετε την υπηρεσία σας σε λογική τιμή. Για παράδειγμα, αν αναφέρετε έναν πελάτη, ο οποίος έλαβε ήδη μια άλλη προσφορά από τον ανταγωνιστή, μην ξεκινήσετε με την τιμή καθόλου. Αντί αυτού, εξηγήστε ότι θα φροντίσετε για την αντιδιαβρωτική προστασία του οχήματος, κάθε τρίψιμο και κάθε κομμάτι του αυτοκινήτου θα επεξεργαστεί με εποξειδικό ή αντιδιαβρωτικό αστάρι (etch primer) κορυφαίας ποιότητας. Υπογραμμίστε ότι η γυαλάδα του χρώματος και του βερνικιού δε θα εξαφανιστεί, όπως συχνά συμβαίνει και ότι ο πελάτης σας δε θα δει το χρώμα του να ξεφλουδίζει από τον προφυλακτήρα, επειδή ειδικό αστάρι για πλαστικό δεν εφαρμόστηκε. Είναι καλό να έχετε χρήσιμες φωτογραφίες από τις προηγούμενες εργασίες σας. Εάν το αυτοκίνητο του πελάτη είναι κόκκινο, εξηγήστε πόσο σημαντικό είναι να εφαρμόσετε υψηλής ποιότητας βασική επίστρωση και ανθεκτική στην υπεριώδη ακτινοβολία, καθώς η κόκκινη χρωστική είναι ασθενής από τη φύση και μπορεί εύκολα να ξεθωριάσει. Να είστε συγκεκριμένοι, αλλά μην υπερβάλλετε με την ορολογία. Μιλήστε απλά ελληνικά ή οποιαδήποτε άλλη γλώσσα με κατανοητό τρόπο.

Ωστόσο, μην κατηγορείτε κανέναν ανταγωνιστή. Ποτέ μην προσπαθήσετε να μειώσετε τους άλλους, επειδή μπορεί να έρθει ως μπούμερανγκ. Επικεντρωθείτε στις ισχυρές σας πλευρές και όχι να μιλήσετε για τα λάθη των άλλων.

Για να ξεχωρίζετε από το πλήθος χρειάζονται ειλικρινείς, επαγγελματικές επισκευές και επικοινωνία με τους πελάτες σας.

Με παρόμοιο τρόπο σκεφτόμαστε κι εμείς  στην ΜΕΘΕΝΙΤΗΣ team.

Ποιοτικά προϊόντα της BASF (RM – GLASURIT) εφαρμόζονται στο αυτοκίνητό σας με την κατάλληλη μεθοδολογία.

Ελάτε να σας ξεναγήσουμε!

Glasurit, RM - Methenitis Team

Scroll Up